עדכון שבועי ממועצה אזורית מנשה 21.6 – 25.6
בתמונה: פותחים את הקיץ! בני ובנות הנוער של מנשה יצאו השבוע לטיול מים מרענן בצפון. נאחל להם שהחופשה תהיה כמו הטיול הפותח - צוננת, שמחה, בטוחה, ונמצאת הרחק מהמסכים.... ותודה למחלקת הילדים והנוער המופלאה שלנו.
🔹 במכתב שקיבל ראש המועצה מקק"ל אתמול , הודיע יו"ר הארגון אייל אוסטרינסקי, על תרומה של למעלה ממיליון שקלים עבור 11 יישובים במועצה לצורך חיזוק האמצעים לכיבוי אש. קק"ל קבעה אילו יישובים זכאים לתרומה ואיזה סכום יינתן לכל יישוב. הודעות יישלחו ליישובים במהלך השבוע הקרוב.
🔹 היום נחנוך בשעה טובה ומוצלחת את השכונה החדשה ביישוב מי עמי. ראש המועצה אילן שדה, מתמצת את סוד ההצלחה: "החיבור בין מעמדו של מי עמי כישוב בעדיפות לאומית, סיוע קק"ל בתשתיות ולא פחות מכך – תושבי מי עמי אשר טיפחו והעמידו ישוב פורח ומטופח, ובכך יצרו את הביקוש להצטרפות של בני הישוב ותושבים מבחוץ".
🔹 מסיימות ומסיימי ט׳, י׳, י״א
הקיץ הזה פותחים דלת לעולם ה־AI!
קורס קצר, מסובסד ומעשי לבני נוער,
מספר המקומות מוגבל.
בשיתוף מחלקת ילדים ונוער ומרכז גישור תוכנית דיאלוג במרחבים משותפים
לההרשמה:
🔹 הוא משלנו!
אלוף הארץ בטיפוס הוא שי ליקבר, בן 13.5 ממשמרות.
שי, תלמיד כיתה ח’ בבית ספר מבואות עירון זכה במקום הראשון באליפות הארץ בטיפוס הובלה (ענף אולימפי) עד גיל 15 שהתקיימה במודיעין.
🔹 יולי בגרילנדה - חודש של חיבורים, קהילה וצמיחה עסקית.
גם החודש מחכים לכם.ן מגוון מפגשים, קהילות, נטוורקינג, ייעוץ עסקי אישי והזדמנויות ליצירת חיבורים עסקיים חדשים.
בין האירועים החודש: Connect & Grow 2026 - כנס עסקים וחיבורים | 1.7
לכל הפעילויות וההרשמה
🔹 עגלת הקפה "ספלול" בכפר פינס מארחת מופע מיוחד קול המלאכים עם ישראל כסיף בשישי הקרוב 26.6. בשעה 13:00 הכניסה חופשית.
🔹 הספריה האזורית מנשה מודיעה: משחק שלטים ופתיחת אתגר קריאת הקיץ!
סקרנים/ות להבין על מה מדובר?
את כל הפרטים והכרטיסים תקבלו מאיתנו באירוע הפתיחה של האתגר
שיתקיים ב-5.7 ובו יהיה גם אירוע סופר מגניב של משחק שלטים בנושא ספרים וחלל.
לא יודעים/ות מה זה משחק שלטים? הציצו כאן :
להרשמה לאירוע הפתיחה: (כל ילד צריך כרטיס, הורה מלווה בחינם)
🔹 "שרים בסרט" - ערב זמר עם מיטב השירים מהקולנוע הישראלי:
שלווה, בלדה לשוטר, כל הכבוד ועוד. מנחה: יורם רותם.
היכל התרבות בגן שמואל
שישי, 26.6 בשעה 21:30
🔹 לסיום נאחל דרך חדשה טובה ומהנה לחברתנו גלוריה רוט. השבוע ערכנו במועצה אירוע פרידה מרגש ממנהלת מחלקת הבריאות ותחום מגדר וקידום נשים. גלוריה יצאה לגימלאות אחרי 38 שנים בשירות הציבורי, למען תושבי ותושבות מנשה.
שבת טובה ושקטה
לכל תושבי ותושבות מנשה