תפקידי המחלקה:
א. ריכוז, ניהול ורישום הפעולות הכספיות של מערכת הנהלת החשבונות
באגפי ובמחלקות המועצה, בעמותת ראם ובעמותת רותם. תפקיד זה כולל:
רישום חשבונות והתחשבנויות עם ישובי המועצה והוועדים המקומיים.
רישום דוחות משרדי הממשלה - תקבולים ותשלומים (משרד החינוך, הרווחה
וכו').
קליטת תקציבי המועצה השוטפים ותקציבי התב"רים (תקציבים בלתי
רגילים/פרויקטים) ומעקב ביצוע.
תשלום משכורות לעובדי המועצה, עובדי העמותות והחברה הכלכלית.
ב. קיום מערך בקרה על הפעולות הכספיות, כתיבת נהלים והוראות עבודה
בנושאים כספיים - בשיתוף עם הגזבר.
ג. ביצוע פקודות תשלום וחשבונות נלווים ובקרתם, ניתוח יתרות
הספקים ודוחות למס הכנסה ומע"מ.
ד. הכנת דוחות כספיים, רבעוניים ושנתיים למועצה ולגופים הנלווים
והעברתם למשרד הפנים.